czwartek, 13 czerwca 2013

Mleczko Prostujące MARION.



Jest to mleczko prostujące stworzone specjalnie do prostowania włosów prostownicą lub suszarką do włosów i szczotką.Doskonale rozprowadza się na włosach, ujarzmia niesforne kosmyki, długotrwale zapobiega puszeniu się włosów, nadaje jedwabistą gładkość.


Dziewczyny zakupiłam ten produkt dzisiaj jedynie dlatego, że właśnie kończy mi się mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury również firmy MARION.



 Rys.1. Mgiełka Marion                                                      Rys.2. Serum Marion

 Nie tylko z czystej ciekawości sięgnęłam po ten produkt również dlatego, że mgiełka i serum których używałam wcześniej spełniły moje oczekiwania w kwestii ochrony włosów przed wysoką temperaturą. 
Strzeże je wam polecam. :) Przyznaje się użyłam tego mleczka dopiero raz ale muszę powiedzieć, że jest naprawdę świetne!!! Włosy po jego nałożeniu nie są obciążone, sklejone czy oklejone. 
Na dodatek muszę dodać, że po jego zastosowaniu moje włosy świetnie się układają, są rewelacyjnie gładkie w dotyku i długo pozostają nieskazitelnie proste.






















 Dziewczyny ten produkt posiada wiele zalet min:
- pojemność 120 ml, 
-cena jedyne 6 zł ,
-ślicznie pachnie.




5 komentarzy:

  1. nigdy nie kupuje takich produktów :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście takie produkty nie przekonują ale ponoć działają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mówię nie, ale póki co jak zwykle nie ma kasy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo prostuje? : O a jakie masz włosy naturalne? ja mam tylko podkręcające się końcówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak:ja używałam go bez prostownicy i efekt był naprawdę dobry, a moje włosy naturalnie są tylko lekko falowane. :)

      Usuń