sobota, 15 czerwca 2013

LA RIVE- dezodorant perfumowany

DONNA LA RIVE woman 



Świeży, cytrusowo - owocowy zapach.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytryna, hiacynt
nuta serca: jaśmin, jabłoń
nuta bazy: drzewo cedrowe, piżmo 

Najlepszą cechą tego zapachu jest prostota. Żadnych zbędnych słodyczy, woni nie wiadomo jakich. Świeży zapach, dobry na każdą okazję. Pachnie orzeźwiająco i pobudzająco, ale jednocześnie dziewczęco. Cytrusy rządzą, są orzeźwiające, nieco słodkie, ale przełamane niebanalnymi, przyjemnymi nutami kwiatów i...drewna.



La Rive Woman


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: jamajski pieprz, frezja
Nuta serca: jaśmin, róża
Nuta bazy: drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, kadzidło

Ładny , taki delikatny kwiatowy zapach. Bardzo mi się podobał .Uważam , że fajny , taki wakacyjny. :)



Skusiłam się na ich zakup jedynie ze względu na cenę, zapłaciłam jedyne 4 zł za sztukę.W tej cenie niestety nie znajdziecie tych produktów w żadnej drogerii ponieważ ja kupiłam je w zwykłym sklepie osiedlowym. Cena była dla mnie szokująca, pomyślałam jak to tylko 4 zł, pewnie data ważności się kończy... ku mojemu zdziwieniu ważność mają aż do 2016 r. :) Pojemność 75 ml.
Zapach jak każdy tani zapach trzyma się średnio, ale nie najgorzej. 

Naprawdę świetne zapachy.

Prostota oraz klasyczne ładne opakowanie-można polecić. :)

Dziewczyny co sądzicie o tych zapachach? Miałyście, używałyście, wąchałyście? :)

6 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam przyjemności spotkać się w sklepie z tymi wodami ale przypuszczam że gdybym takowe widziała w cenie 4zł również bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i tanie, wcześniej nie znałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je niedawno w TESCO w cenie 8,99 :)więc raczej nie przepłaciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My first thank you for the article photos on this site.
    my likes see it, however sorry I did not accidentally daydreaming here and I also did not know because what ...
    hopefully can inspire many people. success always
    Secondly, this blog is a gift for my sincere to click all ads

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to 4zł. ???? nie pomyliłaś sie czasem? za tą cene to bym kupiła co najmniej 5 i uzywała jako mgiełki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyliłam się! :)były po 4 zł! sama byłam w szoku! :) co prawda było ich więcej ale niestety różne zapachy...Tylko te dwa mnie skusiły!! :) Pozdrawiam ! :)

      Usuń