poniedziałek, 17 czerwca 2013

CATRICEcosmetics

CAMOUFLAGE 
                        CREAM


Kupując go nie spodziewałam się, że okaże się tak genialnym kosmetykiem.
Ja posiadam odcień 030 Rosy Beige.  


Jest odpowiedni do mojego koloru karnacji. Jego kremowa, matowa konsystencja gwarantuje wysokie krycie maskujące wszelkie niedoskonałości mojej cery tj. cienie pod oczami oraz przebarwienia. 



Musze przyznać że jest to najlepszy kryjący korektor jaki do tej pory miałam. Jest bardzo wydajny, Nie wysusza mojej cery, świetnie ujednolica moją cerę i przede wszystkim jest długotrwały.





Jedynym minusem dla mnie jest opakowanie, ponieważ nie lubię korektorów nakładanych palcem ale znalazłam na to sposób. Po prostu nakładam go pędzelkiem. :)
 Zakupiłam go w drogerii Natura za niecałe 13 zł. Pojemność 3g.



Dobra jakość w dobrej cenie!! Trzeba polecić!!

14 komentarzy:

  1. Coraz częściej spotykam się z pozytywnymi opiniami ta jego temat, ja osobiście jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj chciałam go kupic w Hebe, ale został tylko ten 030- jak dla mnie za ciemny.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jest, a ja muszę przyznać że lubię kosmetyki nakładane palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam. Przyznam, że też nie lubię nakładania palcami korektorów i wszelkiego rodzaju mazideł do ust :P Długotrwały jest ten korektor to super plus, bo większość których używałam były krótkotrwałe... Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo,będę musiała poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy i nie drogi produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh, muszę spróbować, szukam właśnie kryjącego korektora...
    ps. fajnie będzie Cię spotkać w Katowicach, bo dopiero teraz tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go. Też mam obecnie korektor, który należy nakładać palcem i bardzo polubiłam ten sposób aplikacji.

    PS. Ale to pierwsze zdjęcie chyba należy do Aliny Rose... http://www.alinarose.pl/2013/05/mocno-kryjacy-korektor-w-dobrej-cenie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć, że to produkt warty zakupu a dodatkowo w tak atrakcyjnej cenie ! z pewnością wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic tej firmy ale wyglada na dobrej jakości. Też nie lubie kosmetyków nakładanych palcem

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ten korektor i jestem pozytywnie zaskoczona;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sceptycznie podchodze do jakichs nowych marek, ale kiedy poznalam produkty catrice od razu sie do nich przekonalam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już o nim czytałam dużo dobrego, ale nie mogłam nigdy zastać go w Naturowej szafie. Ja ostatnio zamówiłam korektor Hean, podobno też dobry - oby się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń