wtorek, 12 marca 2013

Oriflame Tender Care- balsam do ust

 Tender Care- balsam do ust
To najlepszy balsam do ust jaki kiedykolwiek używałam. Jestem osobą która nie znosi pomadek zapachowych czy smakowych. Tander Care jest dla mnie najlepszy. Ten balsam jest bezbarwny, bezwonny, bezsmakowy. Tander Care posiada najlepsze właściwości słynnego "miodku" Oriflame zebrane w balsamie do ust. Specjalna formuła ochronna i zmiękczająca z woskiem pszczelim, oliwą z oliwek i olejkiem z nasion żmijowca (echium) cudownie wygładza i pielęgnuje moje usta. Wspaniale się sprawdza podczas mrozu czy silnego wysuszającego wiatru. Serdecznie i bez obaw mogę polecić go każdemu! :)


Cena może szokować ponieważ jest to kwota ok 25 zł. Ja osobiście zakupiłam po cenie promocyjnej i było to zaledwie 12 zł.

1 komentarz:

  1. raz w promocji widziałam ja nawet za 6zł, ale jakoś nie kupiłam. Jednak skoro polecasz to może kiedyś spróbuję

    OdpowiedzUsuń