wtorek, 12 marca 2013

Joko Mineral Loose Blusher- mineralny róż sypki

JOKO Mineral Loose Blusher


Róż delikatnie rozświetla policzki świeżym rumieńcem. doskonale pielęgnuje skórę twarzy. Filtr UV chroni przed promieniami UV powodującymi przyspieszone starzenie się, a witaminy i minerały dobroczynnie wpływają na jej koloryt, gładkość i napięcie. Bezzapachowa, pozbawiona tłuszczu i konserwantów formuła pozwala bardzo naturalnie wymodelować i podkreślić twarz. jedwabiste, długotrwałe i naturalne pokrycie kolorem. bardzo wydajny,trwały nawet cały dzień bez poprawek.

Mam mineralny róż sypki Joko J23. Jest to róż w kolorze intensywnej ciemno-malinowej czerwieni. Wystarczy odrobina naniesiona na pędzel, by naprawdę pięknie podkreślić policzki.Opakowanie wystarczy na baardzo....................... długo. :)
Od ponad roku używam różu, kiedyś w ogóle nie stosowałam, za to teraz jestem zwolenniczką tego kosmetyku. Wypróbowałam również róże innych firm, ale nie byłam zadowolona, natomiast Joko jest strzałem w 10. Róże tej firmy (mam również inne rodzaje różu z Joko) są bardzo dobrej jakości, piękna kolorystyka, estetyczne opakowania, ceny dość rozsądne, cena sklepowa tego różu to ok 30 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz